Acompanya’ns en un viatge cap a llocs desconeguts i estats alterats de consciència, de la mà de Rafa Soto, pioner en el seu moment de la revolució digital i avui a primera línia de la transformació que comporta la IA generativa.
“El procés de cerca d’idees exòtiques, aquelles que ens fascinen perquè són noves i provenen d’un lloc inexplorat, forma part d’una fase de divergència del procés creatiu. Sobretot quan ens empenyem a anar més enllà del pensament convencional o del sistema de referències que ens envolta. En la història de la creació artística tenim molts casos de com els creadors han arribat a idees fascinants des d’estats alterats de consciència. Aquests estats afavoreixen un altre tipus de pensament, produït per un altre tipus de connexions neuronals. En aquesta xerrada, parlaré de com utilitzar la IA com a sonda cap a aquests mons, perquè, des d’aquesta distància, ens pugui obrir camí cap a una altra manera de pensar que generi idees i conceptes encara per explorar.”
Creatiu interessat en la innovació i l’exploració de noves formes de connectar marques i persones. Després de treballar a DDB, Casadevall Pedreño i com a guionista de televisió, va cofundar l’agència HerraizSoto&Co, una de les primeres agències digitals del país i un dels primers laboratoris de producte per a marques. D’aquesta agència en van sorgir diversos productes físics i digitals: des de confeti amb contingut editorial, taules de treball mutables, fins a Notegraphy i OmmWriter, aplicacions que van reunir milions d’usuaris a tot el món. Actualment ocupa la direcció creativa executiva de Summa, on ajuda a crear i transformar algunes de les marques més icòniques del país.
Dimarts 3 de juny, 19 h
Badajoz 129
08018 Barcelona
ENTRADA GRATUÏTA
És imprescindible confirmar assistència.
Reserva la teva plaça a: philippe@iahub.barcelona